ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Kde si môžem online vstupenku zakúpiť?

 

Aké platobné metódy môžem využívať online?

  • Platiť online môžete platobnou kartou VISA a MASTER CARD, pomocou účtu PayPal alebo rýchlymi bankovými prevodmi.
     

Môžem vždy využiť všetky spôsoby úhrady online?

  • Systém vždy ponúkne aktuálne dostupné možnosti, nakoľko niektoré spolupracujúce banky nepodporujú rýchle transfery počas víkendov a v nočných hodinách. Platba kartou je dostupná vždy.
     

Ako je ošetrené zneužitie karty?

  • Online systém využíva bezpečnostné prvky brány PayPal, online platby sú tak maximálne zabezpečené.

 

Aký je limit exspirácie platobnej karty pre zakúpenie online e-vstupenky?

  • Platobná karta musí byť platná v dobe platby.

 

Môžem si online zakúpiť akúkoľvek vstupenku?

  • Pre online predaj sú určené tieto e-vstupenky: Dospelý, Dieťa do 12 let, Teens od 13 do 19 rokov, Senior, Študent (držiteľ platného študentského preukazu s fotografiou) a Ladies Movie Night.
  • V prípade zakúpenia zľavnenej vstupenky budete pri vstupe do kina požiadaný o predloženie dokladu, ktorý vás oprávňuje k čerpaniu zľavy.
  • Výnimku tvoria špeciálne projekcie – Filmánia a CinemaKids, na ktoré sa platba online nevzťahuje.

 

Môžem si online zakúpiť aj 3D okuliare?

  • Áno.

 

Kedy najneskôr si môžem kúpiť online vstupenku?

  • Do začiatku požadovaného predstavenia.

 

Koho môžem kontaktovať v prípade, že mi nejde kúpiť vstupenka online?

 

Prečo musím platiť poplatok za online nákup?

  • Je to poplatok za využitie nákupu online. Nákupom online sa rozumie akýkoľvek nakup produktu či služieb pomocou webových stránok z akéhokoľvek pevného či mobilného zariadenia, s akoukoľvek doručovacou metódou a akoukoľvek zvolenou platobnou metódou. Poplatok za nákup online je účtovaný za každú zakúpenú vstupenku. Tento poplatok nie je účtovaný za nákup vstupeniek na pokladni kina a nie je účtovaný za rezerváciu vstupeniek online. Vstupenky si môžete zakúpiť online s manipulačným poplatkom za nákup online akoukoľvek platobnou metódou alebo na pokladni kina bez akéhokoľvek poplatku aj pri platbe kreditnou alebo debetnou platobnou kartou.

 

Ako mi bude vstupenka doručená?

  • Ponúkame 2 možnosti doručenia:
    • Vytlačiť doma – e-vstupenka sa vám zobrazí automaticky po autorizácii platby, a zároveň bude zaslaná na zadanú emailovou adresu. Uvádzačovi môžete predložiť vstupenku vytlačenú alebo elektronicky z displeja mobilného prístroja.
    •  Vyzdvihnúť v kine – obdržíte potvrdenie s číslom transakcie, na pokladni kina si po overení čísla transakcie môžete vstupenku vyzdvihnúť.

 

Mám na pokladni prednosť, pokiaľ som si vybral možnosť: „Vyzdvihnúť  v kine“?

  • Nie je určená žiadna vyhradená pokladňa pre vyzdvihovanie e-vstupeniek. Odporúčame preto zvoliť si možnosť „Vytlačiť doma“. V prípade, že preferujete vyzdvihnutie vstupenky na pokladni, učiňte tak s dostatočným predstihom. Tesne pred predstavením sa môžu pri pokladniach vytvárať rady.

     

Ako mám postupovať v kine so zakúpenou e-vstupenkou? 

  • Pokiaľ máte e-vstupenku uloženú v mobilnom zariadení, prípadne vytlačenú, predložte ju prosím uvádzačovi pri vstupe do kina. Uvádzač vstupenku skontroluje čítacím zariadením a v prípade pravosti vás navedie do sály.

 

Čo sa stane, ak si vstupenku roztrhnem?

  • V prípade znehodnotenia čiarového kódu je možné pravosť vstupenky skontrolovať aj číselným kódom, ktorý je súčasťou každej e-vstupenky.

 

Čo mám urobiť, ak som neobdržal email s e-vstupenkou?

 

Čo sa stane, ak si zmažem email s e-vstupenkou?

 

Zle som zadal/-a adresu potvrdzujúceho emailu na online e-vstupenky, čo mám robiť?

  • Vstupenky sú vždy zaslané na e-mailovú adresu, ktorú si zákazník zadal pri vytváraní konta Paypal, prípadne, ktorú už má zákazník registrovanú v systéme PayPal. V prípade zle zadanej emailovej adresy kontaktuje vstupenky@cinemacity.sk s identifikačným číslom Vašej vstupenky a správnou emailovou adresou, na ktorú chcete mať e-vstupenku doručenú. 

 

Kúpil som si zlý druh e-vstupenky, ako ho môžem vymeniť?

  • Výmena e-vstupenky nie je možná. V takomto prípade musíte vstupenku vrátiť a zakúpiť si novú.

 

Ako a do kedy môžem vstupenku vrátiť?

  • E-vstupenka musí byť nepoužitá.
  • O storno e-vstupenky môžete požiadať osobne v  kine najneskôr  15 minút pred začiatkom premietania len v príslušnej prevádzke, do ktorej boli e-vstupenky určené alebo emailom počas pracovných dní od 9:00 do 17:00, avšak najneskôr tri hodiny pred začiatkom premietania, na adresu:  vstupenky@cinemacity.sk.

 

Platím storno poplatok?

  • Nie

 

Kúpil/-a som si 3 e-vstupenky do kina, ale využijem len dve. Ako mám postupovať?

  • Vždy je možné zrušiť len celú transakciu. Platba bude vrátená výhradne bezhotovostne.
  • Dve vstupenky budú musieť byť dodatočne zakúpené na pokladni kina alebo na www.cinemacity.sk.

 

 

V Bratislave, dňa 24.11.2016